این سبزی‌ها را قبل از خوردن بپزید

يکشنبه 22 دی 1398
18:57
کاظم

_گوجه فرنگی

اگرمی‌خواهید از خواص لیکوپن موجود در گوجه فرنگی است، بهره ببرید، آن را بپزید.

_اسفناج

سطح اسید فولیک اسفناج با پختن این سبزی بیشتر حفظ خواهد شد.

_سیب‌زمینی

اینطور ثابت شده که مصرف سیب‌زمینی پخته یا آب‌پز شده قند خون را به طور موثری کنترل می‌کند. در حالی که مصرف سرخ کرده آن کاملا اثر معکوس روی قند خون دارد.

_هویج

سطح بتاکاروتن که نوعی آنتی اکسیدان بوده و در بدن تبدیل به ویتامین آ. می‌شود، در هویج پخته شده چند برابر افزایش می‌یابد.

_مارچوبه

اگر می‌خواهید فیبر بیشتری از طریق مصرف این سبزی به بدن برسانید، آن را طبخ کنید

_بروکلی

بهترین شیوه برای پخت کلم بروکلی، آب پز و بخارپز کردن آن است.

خواص آنتی اکسیدانی کلم بروکلی بسیار معروف است. همچنین منبع غنی لوتئین و توکوفرول است. این ترکیبات شیمیایی، با کاهش التهاب در رگ‌های خونی بدن، خطر سرطان را کاهش می‌دهد.


[ بازدید : 34 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار عکس عاشقانه فال حافظ فال حافظ خرید بک لینک خرید آنتی ویروس گیفت کارت اپل خرید آنتی ویروس خرید فالوور اینستاگرام مهاجرت به استرالیا طراحی سایت مصالح ساختمانی فروشی سوالات استخدامی اموزش و پرورش وکیل ملکی سئو سایت بایا عضوینگ کاغذ دیواری
بستن تبلیغات [X]