شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

بهترین ها

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

طراحی لوگو در استان کرج و تهران چگونه است؟

طراحی لوگو در کرج

طراحی های لوگو در کرج توسط آژانس آنلاین گرافیکی تبلیغاتی ریوال / آرم عنصری گرافیکی از علائم دیداری است به‌طوری که با سبک حروف یا قلم خاصی تنظیم شده یا با اشکال تصویری به صورت ویژه (و نه الزاماً خوانا) چیده شده‌است. شکل، رنگ، سبک حروف و ... باید مشخصاً از دیگر علایم مشابه دیگر متفاوت باشد.

طراحی های لوگو در کرج یک بخش مهم از طراحی گرافیک دراستان کرج نیز است. یک آرم یا سمبل اصلی یک سیستم شناسایی پیچیده است که باید بطور عملکردی در کلیه ارتباطات یک سازمان گسترش یابد. بنابراین ،طراحی آرم ها و ترکیب آنها در یک سیستم هویت بصری یکی از دشوارترین و مهمترین زمینه های طراحی گرافیک است. آرم ها در سه طبقه بندی قرار می گیرند (که می توانند ترکیب شوند). ایده های تصویری ، اشکال کاملاً انتزاعی هستند. نقاشی ها نمادی ، طرح های نمایشی هستند. آرم ها (یا کلمات کلیدی) نام یا نام های اولیه شرکت را نشان می دهد. از آنجا که آرم ها به معنای نمایندگی نماد های شرکت ها یا هویت شرکت ها و تقویت شناخت فوری مشتری آنها است ، اغلب برای طراحی مجدد و تاثیر گذاری روی مخاطب سودمند است.

لوگو در کرج

همانگونه که می دانید هر شرکت، اداره، سازمان و یا نهاد خصوصی و دولتی با یک “نماد” یا “نشانه” شناخته می شود. به عنوان مثال شرکت ایران خودرو با آرم “اسب” (سمند) شناخته شده است. این امر به نحوی “برندیگ” و برند سازی برای آن شرکت است.

برندیگ و هویت بصری شاخه ای از حوزه تبلیغات و بازاریابی است که با زیبایی شناسی بصری در حوزه گرافیک و طراحی عجین شده است. یک آرم و لوگو یا نماد یک شرکت خوب، می بایست دارای خصوصیاتی ارزشی اقتصادی و هنری والایی باشد تا بتواند به صورت اجمالی معرف آن شرکت یا ارگان در کوتاه ترین زمان ممکن باشد. شرکت های زیادی در دنیا امروزه از امر برندیگ برای مطرح شدن و رقابت استفاده می کنند.

تفاوت نوشته و لوگو در چیست؟

تفاوت نوشته با آرم در این است که صرفا شما را متمایز می کند و این امر بسیار مهم خواهد بود، نماد بانک ملت را در نظر بگیرید شما اگر در خیابانی نا آشنا به دنبال این بانک بگردید صرفا چشم و ذهن شما به دنبال نماد این بانک خواهد گشت، حال اگر در یک خیابان به دنبال یه بانک با نوشته معمولی بودید چقدر سخت تر بود. این تنها بخش کوچکی از برند سازی و نماد سازی در تبلیغات است. از آنجایی که در این بخش قصد بر توضیح “طراحی لوگو” در مدیوم رسانه ای داریم این مبحث را در اینجا خاتمه داده و به “طراحی لوگو” و یا “نشان واره” خواهیم پرداخت.

طراحی های لوگو در کرج تلفیقی از ماهیت و شاکله ی شرکت شماست. یک تبلیغ و لوگو که حتی بعد از مدت زمان استفاده از آن نیز هنوز جذاب و قابل تکرار و حتی به صورت فوکاهی مورد استفاده باشد، لوگو موفقی است به عنوان مثال “صاایران، هر روز بهتر از دیروز، دین، دین” این برندسازی آنقدر محبوب و موفق بوده است که حتی بعد از حیات بصری و شنیداری خود نیز امتداد داشته و بارها و بارها تکرار شده است.

طراحی سایت

طراحی سایت

یک وب سایت منسوخ یا طراحی سایت ، گیج کننده یا خراب به برند شما آسیب می رساند. ما نمی گوییم ممکن است به آن آسیب برساند ، می گویم که قطعا به آن صدمه می زند.

بنابراین چگونه می توانید خود را برای موفقیت تنظیم کنید؟ با طراحی کامل وب خود از ابتدا می توانید یک طراحی سایت اختصاصی عالی ایجاد کنید. اما طراحی سایت واقعاً چیست؟ اگر می خواهید یاد بگیرید که طراحی وب چیست ، چرا اینقدر اهمیت دارد، این مقاله را تا آخر بخوانید.

وب چیست؟

طراحی وب دارای اجزای بی شماری است که برای ایجاد طرح نهایی یک وب سایت مواردی از جمله طراحی گرافیک ، طراحی صفحه کاربر ، طراحی رابط ، بهینه سازی موتور جستجو (سئو) و ایجاد محتوا نیاز است. این عناصر تعیین می کنند که چگونه وب سایت در دستگاه های مختلف به نظر می رسد.

طراحان وب ایده های شما را می گیرند و آنها را به یک موکاپ تبدیل می کنند که نشان می دهد وب سایت آینده شما چگونه خواهد بود. طراحان وب قسمت اصلی طراحی وب سایت را کنترل می کنند.

توسعه دهندگان وب ، که بعضاً مهندسین یا برنامه نویس خوانده می شوند ، از این موکاپ که طراح وب شما تهیه کرده ، گرفته و آن را به یک زبان برنامه نویسی ترجمه می کنند تا در وب نمایش داده شود. آنها وب سایت ها را ایجاد می کنند ، که غالباً به ابزارک های برنامه نویسی و ابزارهای دیگر نیاز دارند.

user experience developer ، همچنین به عنوان یک توسعه دهنده UX شناخته شده است، کسی است که باعث می شود وب سایت شما کاربر پسند باشد. آنها مهارت های فنی و همچنین مهارت های طراحی دارند و آنها را به کار می گیرند تا وب سایت هایی را ایجاد کنند که بازدید کننده را به خود جذب و نگه می دارند.

چرا وب مهم است؟


برداشت اول واقعاً مهم است. ما نمی توانیم به اندازه کافی بر این نکته تأکید کنیم: اگر شما یک وب سایت قدرتمند ندارید ، برند خود را عقب می اندازید.

مشتری های آینده نگر که به جستجوی وب برای برند شما می پردازند و چیزی پیدا نمی کنند ممکن است فکر کنند شما از تجارت خارج شده اید و این احساس کنند که شما به شرکت یا محصول خود اهمیت چندانی نمی دهید. با طراحی درست وب سایت خود ارتباطاتی را که در وب سایت شروع می شود، قوی تر کنید.

یک وب خوب چگونه شکل می گیرد؟

با طراحی یک وب سایت زیبا، مرز بین "خوب" و "بد" مشخص می شود. یک وب سایت با طراحی زیبا وب سایتی است که چیزی را که بازدید کننده به دنبال آن است، ایجاد می کند.

طراحی وب سایت تاثیر گذار زمانی است که کاربر را به انجام کاری وا می دارد. شما می توانید کاربر را به هر کاری دعوت کنید، مانند ثبت نام در خبرنامه ، خرید ، ایجاد حساب کاربری یا دسترسی به مطالب بیشتر در وب سایت.


یک وب سایت خوب از چند عنصر مختلف برای ترویج اقدام کاربر استفاده می کند. از جمله:

  • استفاده درست از فضای منفی
  • انتخاب های مشخصی برای کاربر فراهم شده است (هرچه انتخاب های کاربر کمتر باشد ، احتمال اینکه آنها دچار سردرگمی شوند ، کمتر می شود)
  • محدود کردن مواردی که کاربر را از موضوع اصلی دور می کند(به عنوان مثال استفاده از فقط تصاویر و متنهایی که 100٪ به موضوع در صفحه مربوط باشند)
  • فونت هایی با اندازه مناسب
  • محتوای مناسب و باکیفیت و تصاویر که توجه مخاطبان شما را به خود جلب می کند
  • تعادل بین مقدار متن و تصاویر در هر صفحه (متن بیش از حد می تواند یک بازدید کننده را تحت الشعاع قرار دهد ، متن بسیار کمی نیز می تواند به همان اندازه منع کننده باشد)

منبع: http://gg.gg/l3neh

خوشبختانه عرف

خوشبختانه عرف و «فرهنگ» از اون دست چیزهایین که پیوسته دستخوش تغییر و ارتقاء قرار می‌گیرن، البته در جوامع حسابی.


به همین دلیل مفاهیمی مثل «زن خوب» هم تو شصت‌سال گذشته به شکل اساسی تغییر کرده، چون جوامع پیشرفته از کلیشه‌های مردسالارانه دارن تهی میشن.


«راهنمای تبدیل شدن به یک همسر خوب» مقاله‌ پرطرفدار و محبوبی بود که سال پنجاه‌وپنج میلادی منتشر شد و حاوی دستورالعمل‌هایی دقیق برای خانوم‌هایی بود که دوست داشتن همسر نمونه باشن.

یه چیزی تو مایه‌های «خانوم‌های قری» شصت سال پیش.


بیایید بعضی از این بندهای این راهنما رو که سال 1955 میلادی منتشر کردن بخونیم:


یک_ شام همیشه حاضر باشه، حتی اگه لازمه از شب قبل برای شام برنامه‌ریزی کن تا موقعی که همسرت از سر کار برمی‌گرده، یه غذای خوشمزه و عالی براش آماده باشه.


دو_ خودت رو آماده کن. یه ربع قبل از اومدنش دست از کار بکش و استراحت کن تا وقتی از راه می‌رسه کاملا سرحال باشی.


سه_ شیطون‌ و لوند باش. شاید روز خسته‌کننده شوهرت احتیاج به یه شور و هیجان داشته باشه، تمام تلاشت رو بکن که اون شور و هیجان تو باشی.


چهار_ تو ماه‌های سرد سال بساط بخاری حتما ردیف باشه که وقتی شوهرت از دل سرما برگشت خونه، انگار وارد بهشتی از استراحت و اطاعت شده باشه


پنج_ از دیدنش خوشحال باش! سعی کن شادیت صادقانه باشه تا رضایتش رو جلب کنی (خدا شاهده عین متن رو ترجمه کردم!)


شش_ شنونده باش. درسته ممکنه چندتا حرف مهم داشته باشی که بهش بزنی، ولی لحظه‌ای که از سر کار میاد خونه وقتش نیست.تو ساکت باش فقط.


هفت_ بذار عصرها مال شوهرت باشه. هرگز در مورد این‌که دیر اومده یا بدون تو واسه شام یا تفریحات دیگه رفته نق نزن!


هشت_ هدف اصلی تو: تبدیل کردن خونه به محیطی سرشار از آرامش، اطاعت و آسایش که شوهرت بتونه توش به لحاظ روحی و جسمی شارژ بشه.


نه_ با غر و شکایت ازش استقبال نکن. بالشش رو آماده کن و حتی برای درآوردن کفش‌هاش داوطلب شو. حتی اگه شب نیومد خونه بهش غر نزن.


ده_ در مورد اعمالش ازش سوال نکن و صداقتش رو زیر سوال نبر.


یازده_ یه زن خوب همیشه جایگاه و حد خودش رو می‌دونه.


بله! آمریکا و اروپا از این مزخرفات گذشتن و ما وهمسایه‌های ما، همچنان در همین دستورالعمل‌ها دست‌وپا می‌زنیم.

حال و احوال ۲۰ دی

فروردین


این روز آروم رو شاد و خوش بگذرون

قبل از هر کاری بخصوص سرمایه گذاری

مشورت کن با افراد با تجربه و خیرخواه

درکت رو نسبت به عزیزانت بالا ببر

حرف زدن کمک می کنه به درک متقابل

انرژیت رو پای چیزای بیهوده نده

کارهای درست و مفید کن با انرژی ای که داری


اردیبهشت


شاد باش

با انرژی مثبت زندگی رو شروع کن

کارهای مالی رو بذار واسه فردا

وقتی که حواست شش دونگ جمع باشه

با خونواده بگذرون وقتت رو

بیرونی برید صفایی کنید

هرجا قراره بری خوش می گذره

عزیزی کاری می کنه که دلت شاد شه از خوشی


خرداد


خرجی که می کنی

کمی پولاتو کم کرده ولی به زودی جاش پر میشه

اگه تنهایی نتونستی از بقیه کمک بگیر برای حل مشکلات

گاهی به تنهایی نمیشه

خطای عزیزان رو ببخش و هی یاداوری و سرزنش نکن

برای کاری زیادی صبر کردی ولی شروع کن

به سود و صلاحه

امروز با عزیزانت باش خوش می گذره


تیر


با شور و نشاط میشه خوش گذروند

و یه روز عالی رو طی کرد

پول خوب و سودی عالی در راهه

عزیزانت روزت رو می سازن

تو با عملکردت باعث شدی دیگران

خیلی روت حساب کنن

و در اینده اونا جبران می کنن کاراتو

نشون بده قدر تلاش های بقیه رو می دونی


مرداد


شاید امروز ترجیح بدی تنها باشی

و با خودت وقت بگذرونی

ولی خونه و خونواده نذارن

و بخوان باهاشون بری بیرون

اگه یه درصد هم فک می کنی حالتو خوب می کنه

معطلش نکن و باهاشون برو


شهریور


به خودت و سلامتیت ببشتر برس

سلامتی تو بهترین و مهمترین داراییته

به غریبه ها اعتماد نکن

و ساده انگار و زیادی مهربون نباش

سر به سر دیگران نذار و

درکشون کن بیشتر تا از کوره در نرن

خیلی مهمه این درک متقابل که توانش رو هم داری


مهر


اگه می خوای بری خرید

و چیز گرونی چشمت رو می گیره

اما برای خریدش توجیه نداری

خوب فکر کن

ببین بهش نیاز داری یا دو روز بعد می ندازیش یه گوشه

بعد بخرش

ضمنا امروز تا از چیزی مطمئن نیستی قضاوت نکن


آبان


اگه قراره مهمون بیاد قدمش روی چشم

فقط لازم نیست خودت رو برای تمیزی خونه

یا پذیرایی خسته کنی

میاد خودت رو ببینه

لزومی نداره کف تا سقف رو برق بندازی

یه کم مرتب باشه کافیه

انرژیت رو برای مهمونداری بذار


آذر


خوش بگذرون امروز

به بقیه هم خیلی خوش می گذره

احساس شکست مال بی اعتماد به نفس بودنته

اعتماد به نفس رو بالا ببر

خودتو بشناس و

با اقتدار راه رو پیش بگیر

کدورتی اگه هست ، امروز فرصتی پیش میاد که مرتفع شه و ببخشی

امروز عشق زیادی از دیگران می گیری


دی


نترس ، ترس و احتیاط باعث شده عقب بمونی

دلتو به دریا بزن و بجنگ

وقت کار رو به تفریح نگذرون

باید وقت شناس و وقت سنج باشی

جایی می ری و افرادی جدید رو خواهی شناخت که برات خیلی خوبه

سعی کن روابط با عزیزانت رو ترمیم کنی

و حس خوب منتقل کنی


بهمن


گاهی ما قوه خلاقمون از کار می افته

میره تعطیلات ، خب خدانگهدارش

ما هم برای اینکه کیفیت کارمون پایین نیاد باید کارای مهم رو نگه داریم تا فردا

این نکنه ی مهمیه که امروز باید مد نظرت باشه

امروز خبرها رو دنبال کن

یه خبر برای تو خیلی خیلی مهمه که امروز می خونیش


اسفند


روزت پر از شور و نشاطه

همین رو به بقیه انتقال بده و

این انرژی رو برای انجام کارا استفاده کن

مشکلاتو حل کن تا وقت بیشتری برای روابط باشه

جدیت به خرج بده

این جدیت باعث میشه بقبه ارزش بیشتری برات قائل باشن

نذار کسی برات موش بدوونه و زود بهش هشدار بده

راهنمایی درباره شکل گیری آرم

غالبا ، آرم شما مثالی برای لحن ، زیبایی شناسی و ارزش های کل برند است. تنظیم دستورالعمل ها اطمینان می دهد که از آرم به درستی و همانطور که در نظر گرفته اید استفاده شده است. به این دستورالعمل ها ، دستورالعمل های استفاده از آرم گفته می شود و آنها بخشی جدایی ناپذیر از هر استراتژی و راهنمای سبک تجاری هستند .

با رهنمودهایی در مورد نحوه استفاده از آرم شما تضمین می کند که همیشه عالی به نظر می رسد. تصویر توسط نارنجی خرد.

بنابراین دستورالعمل های استفاده از آرم چیست؟ دستورالعمل های استفاده از آرم باید جزئی از دستورالعمل های برند هر شرکت باشد زیرا آنها راهی را برای کنترل اینکه چگونه یک آرم از پس زمینه های مختلف ، چگونگی جهت گیری آن بر روی صفحه ، شکل و شمایل آرم ، تناسب و موارد دیگر استفاده می کند ، ارائه می دهند.

دستورالعمل ها به جلوگیری از مواردی مانند تغییر آرم به هر روشی کمک می کنند و باعث می شوند با کشش یا ارائه آن به شکلی که با سایر صدای برند هماهنگ نباشد ، یکپارچگی خود را از دست بدهند.

هر مارک باید دستورالعمل های خاص خود را برای استفاده از آرم تعیین کند. در اینجا چند دستورالعمل اساسی برای استفاده از آرم آورده شده است:

  1. فضای اطراف آرم
  2. پالت رنگ
  3. تایپوگرافی و فونت
  4. اندازه لوگو
  5. توضیحات آرم
  6. رنگها
  7. نسخه های آرم
  8. نمایش استفاده از آرم بد

حال بیایید بررسی کنیم که هر راهنما چه می خواهد تا بفهمیم چرا آرم شما به آنها نیاز دارد.

1. فضای اطراف آرم

"حداقل به همان اندازه آنچه در زیر نشان داده شده است ، در اطراف آرم قرار دهید. این به طراحی لوگو ما کمک می کند تا تمیز و بدون لیست ظاهر شود. "Via Squarespace دستورالعمل آرم.

باید فضای کافی و کافی در اطراف آرم وجود داشته باشد تا بتواند نفس بکشد و مانع از وضوح و تأثیر بصری آن شود. به نظر می رسد که باید فاقد ذهن باشد اما بیایید بگوییم کسی می خواهد لوگوی شما را در گوشه ای کوچک و کاملاً واضح قرار دهد و این تمام فضایی است که آنها دارند- با نگاهی به دستورالعمل های شما ، آنها می دانند که این کار را انجام ندهند.

2. پالت رنگ

طراح با هوشمندانه گزینه های پالت رنگ برند را در این صفحه خلق و خوی به نمایش می گذارد. توسط آکوارلینا .

رنگ نام تجاری شما چیست؟ آیا نشان دادن نماد شما به صورت کلی سبز برای جشن روز زمین با این رنگها سازگار خواهد بود یا قوام و لحن شما را کاملاً دور می کند؟

پالت رنگی یک مارک معمولاً از چهار یا پنج رنگ تشکیل شده است و رنگهای آرم آنها را شامل یا تعریف می کند.

قانون انگشت شست انتخاب است:

  • یک رنگ روشن به عنوان پس زمینه استفاده کنید
  • یک رنگ تیره تر برای متن
  • یک سایه خنثی که با همه چیز پیش می رود
  • یک رنگ که چشم را به خود جلب می کند
پالت رنگی ایالت نیویورک از نمای کلی آنها. دستورالعمل های تجاری از طریق ایالت نیویورک .

دستورالعمل استفاده از آرم شما باید این رنگ ها را با اطلاعات دقیق از جمله: نام و شماره رنگ Pantone ، CMYK (رنگ چاپ) و کدهای RGB و Hex (رنگ دیجیتال) نشان دهد.

3. تایپوگرافی و فونت

این راهنما دیکته می کند که فونت ها با آرم شما و به طور کلی با مارک شما چگونه می روند. اگر فکر می کنید استفاده از یک اسکریپت اسکریپت در زیر آرم مدرن و حداقل شما برای طراحی شما جالب نخواهد بود ، بهتر است در دستورالعمل های خود یادداشت کنید. در اینجا چند سوال برای کمک به شما در تنظیم قوانین تایپوگرافی در دستورالعمل های استفاده از آرم شما وجود دارد.

کتابچه راهنمای نام تجاری easyGroup مشخص می کند که هر فونت باید روی تمام مواد آنها استفاده شود. کتابچه راهنمای نام تجاری Via easyGroup.
  • قلم برند شما چیست؟
    • این اولین جنبه راهنمایی تایپوگرافی شما برای تعیین نیاز است.
  • چرا این قلم شماست؟
    • داستان این را بگویید که چه چیزی باعث می شود این قلم بهترین نماینده برای برند شما باشد.
  • فونت مورد استفاده برای سایر ارتباطات چیست؟
  • آیا شما می توانید سایه یا جلوه هایی در تایپوگرافی اطراف مارک خود داشته باشید.

در اینجا مثالی از دستورالعملهای استفاده از آرم منبع باز (Open Source Initiative) آورده شده است : "ما توصیه می کنیم از قلم Open Sans Ultra-Bold برای قلم" Open "و Open Sans Semi-Bold برای" ابتکار منبع "به عنوان فونت های مکمل آرم OSI استفاده کنید."

ساده ، مختصر است و جایی برای سردرگمی باقی نمی گذارد.

4. اندازه لوگو

حداقل اندازه دیجیتالی متوسط ​​برای نشانگر آن بر اهمیت آن برای هویت برند تأکید دارد. از طریق راهنمایی های برندینگ متوسط .

این نکته بسیار ساده در راهنمای استفاده شماست: حداقل اندازه را تنظیم کنید. حداقل اندازه در حالت ایده آل در پیکسل ها برای استفاده دیجیتال و در اینچ یا میلی متر برای چاپ است. تنظیم مقادیر متناسب به اندازه تعیین حداقل اندازه اهمیت دارد. برای آرم شما مهم است که از اندازه و قوام اندازه در میان سرفصل ها ، بیش از محصولات مختلف ، در کاربردهای دیجیتال در مقابل چاپ برخوردار باشد.

حداقل اندازه و دستورالعمل ارزش متناسب شما می تواند به سادگی باشد:

  • باید به هر اندازه قابل خواندن باشد از آرم کامل ما استفاده نکنید مگر اینکه فضای کافی وجود داشته باشد تا امکان خوانایی را فراهم کند.
  • کشش یا تحریف نکنید

یا به همان اندازه خاص:

  • مورد علاقه ما همیشه باید 16 x 16 پیکسل باشد.
  • حداقل اندازه دیجیتالی برای BOTH علامت تجاری و نشان آرم ما 20 پیکسل است.
  • برای کلیه تخفیف های دیجیتالی ما ، حداقل اندازه 35 پیکسل است.

برای راهنمایی در مورد اندازه بیشتر ، پست ما را در اندازه و ابعاد آرم بررسی کنید .

5. توضیحات آرم

بیان اینکه آرم شما چیست و چه چیزی نیست ، نشان می دهد که چگونه باید از آرم شما همیشه استفاده شود. به مواقعی فکر کنید که شخصی نام شما را نادرست اعلام کند و سپس شما باید آنها را اصلاح کنید. با فرض اینکه مردم "تازه می دانند" ، راهکاری نیست که با تمایل به داشتن یک هویت قوی از برند شناخته شود.

ما 99 طرح داریم ما 99 طرح یا 99 طراحی نیستیم و یا 99 طرح نیستیم. فقط به سادگی 99 طراحی. شما می توانید آن را انجام دهید!

در اصل آرم ، نام تجاری است ، اما همه آرم ها لازم نیست یک نام داشته باشند. بگذارید با گفتن توضیح دهم: اپل. همه ما با تک رنگ و حداقل سیب با گوشه سمت راست گاز گرفته آشنا هستیم. این اسم مترادف با این نماد است ، لوگوی آن یک سیب است و کمپانی آن را Apple (Apple) می نامند.

توضیحات آرم شما توضیح مختصری در مورد آنچه در لوگوی شما به نظر می رسد و به همین دلیل است. در اینجا مثالی از یک آرم و توضیحات یکی از طراحان برتر ما آورده شده است:

"یک علامت ساده ، به یاد ماندنی و جذاب با حروف گمشده ، یک آرم پویا و تحریک کننده فکر را ایجاد می کند." توضیحات و طراحی توسط Milos Zdrale .

بیایید توضیحی را برای یک آرم بنویسید که از پنجه گربه های گل آلود و متن "Meow" تشکیل شده است.

  • این آرم کامل و گلویگ Muddy Cat Paw برای Meow است. نسخه کامل آرم همیشه همانطور که در اینجا نشان داده شده است ، دارای آرم پنجه گربه گل آلود است.

6. رنگ های آرم

تعیین تغییرات رنگ یک آرم برای هویت برند شما بسیار مهم است. طراحی توسط Musique!

یکی از اصول مهم طراحی لوگو این است که آرم شما باید به رنگ سیاه و سفید به ساده ترین شکل و بدون جلوه مناسب به نظر برسد. کدام رنگ های دیگر می تواند آرم شما باشد؟ این چیزی است که شما باید در دستورالعمل های استفاده از آرم خود تعیین کنید. در اینجا ملاحظات مربوط به رنگ آرم مورد نیاز برای راهنمایی برای موارد زیر ذکر شده است:

  • رنگ های لوگو بر روی زمینه های سفید
  • رنگ های آرم بیش از زمینه های تیره
  • چه آرم سیاه و سفید شما به نظر می رسد
  • آرم خاکستری در مقابل رنگ کامل
  • رنگ آرم معکوس شد

دستورالعمل شما باید شامل کلیه تغییرات رنگی قابل قبول از آرم شما باشد تا سابقه ای روشن داشته باشد.

صفحه آرم ها و علائم تجاری Google دستورالعمل های خاصی دارد که آرم ها را در چه رنگ هایی می توان قرار داد و نمی تواند از آن استفاده کند. از طریق Google .
طراحی لوگو آنلاین

7. تغییرات آرم و چه زمانی از آنها استفاده کنید

بسته به نیاز شما ، ممکن است داشتن نسخه کاملی از آرم ، کلمات کلیدی ، نشانک ، نسخه آرم ساده شده ، یک هواپیما ، نماد مفید باشد. همه این تغییرات لازم است که یکدیگر را منعکس کنند و در سبک کلی آرم شما بمانند.

همه تغییرات مختلف یک آرم نیاز به بازتاب یکدیگر دارند. طراحی توسط bo_rad .

به عنوان مثال ، کلمات کلیدی آرمهای مبتنی بر قلم هستند که از شرکتهای دارای نامهای جذاب و به یاد ماندنی بهره مند می شوند. این عموماً در یک مربع قرار دارد و وزن بصری موجز را در خود جای می دهد. در حالی که نسخه ساده شده می تواند بیش از پیش زمینه های پیچیده و بصری مشغول باشد.

دستورالعملهای مربوط به استفاده از آرم شما شامل تغییراتی با توصیه هایی درباره مکان نمایش آنها می شود. به عنوان مثال: آرم استاندارد ما به این شکل به نظر می رسد ، باید در کلیه کالاها درج شود. نشان کلمه ما به این شکل به نظر می رسد ، برای خاموش کردن هر محتوا باید آن را درج کنید.

برای تعیین اینکه کدام نوع آرم با دقت بیشتری نیازهای شما را منعکس می کند ، پست ما را مشاهده کنید . 7 نوع آرم (و نحوه استفاده از آنها) .

8. نمونه هایی از استفاده بد آرم

نشان دادن چگونگی استفاده از آرم خود همانطور که نشان می دهد چگونه از لوگوی خود استفاده کنید ، به همان اندازه مؤثر است. اطمینان حاصل کنید که رهنمودهای شما نمونه هایی از آرم شما را تحریف می کند ، به رنگ اشتباه ، خیلی کوچک و غیره.

نمونه هایی از استفاده از آرم بد:

  • به صورت بصری نشان می دهد که چه زمان و چگونه لوگوی شما بد به نظر می رسد ، یا به طور خاص نه به عنوان مورد نظر به نظر می رسد ،
  • پیشگیری و کمک می کند تا از قبیل از بین رفتن وضوح ، غیرقانونی بودن و جهت گیری مزخرف جلوگیری کنید
  • با قرار دادن سمت راست و اشتباه در کنار یکدیگر ، دستورالعمل "استفاده از آرم بد" شما این مسئله را ایجاد می کند که چرا آرم شما به روشی که مشخص کرده اید بسیار بهتر به نظر می رسد.
وردپرس نشان می دهد که چگونه نماد آنها به درستی اجرا شد. از طریق وردپرس .

مرکز منابع برند فیس بوک به وضوح استفاده های قابل قبول و غیرقابل قبول از آرم آنها را نشان می دهد. از طریق فیس بوک .

نتیجه گیری: دستورالعمل ها اطمینان حاصل کنید که آرم شما درست به نظر می رسد

مهمترین جنبه تنظیم دستورالعمل های استفاده از طراحی لوگو حرفه ای آنلاین رایگاننشان دادن راه های صحیح و اشتباه استفاده از آرم شما در همه شرایط ممکن است که از آرم شما استفاده شود. رهنمودهای ساختمانی فرایندی خلاقانه است که با امکان و تنوع کار می کند. تنظیم این رهنمودها با اطمینان از اینکه همیشه به نظر خوب می رسد و به درستی نشانگر برند شما در هر مکانی که از آرم شما استفاده می شود ، فکر و تلاش شما را برای ایجاد یک آرم حفظ خواهد کرد.

منبع:

ریوال

در اتاقم را بستم. اخبار را روشن کردم تا پخش مستقیم حرف‌های ترامپ را گوش کنم

در اتاقم را بستم. اخبار را روشن کردم تا پخش مستقیم حرف‌های ترامپ را گوش کنم.


چهار جمله‌ای که قرار بود از زبانش بزند بیرون، خلاصه سرنوشت سی سال آینده‌ی ما هشتاد میلیون نفر بود.


سرنوشتی که هیچ کنترلی روی آن نداریم. و این به خودی خود ترسناک است. وسط حرف‌هایش چیز سنگینی با شدت کوبیده شد به پنجره‌ی اتاقم.

دیدن چهره‌ی ترامپ، صدای مهیب پشت سرم و عکس موشک‌های عمل‌کرده و نکرده‌ی شب قبل، فقط یک نتیجه‌ی آنی داشت. این‌که جنگ شده و اولین خمپاره را زده‌اند به پنجره اتاق من.

پشت سرم را نگاه کردم. خمپاره نبود. یک جوان نترس بود که از طبقه‌ی یازدهم آویزان شده بود تا شیشه‌ها را تمیز کند.

به نشانه‌ی موفق باشید، به هم بیلاخ نشان دادیم و عکسش را گرفتم.

به همین سادگی.


چیزی که ساده نبود، عکس‌العمل من در برابر صدا بود که باعث شد مثل فنر خودکار پرت بشوم آن طرف اتاق.

من از سال 1359 به این ور، از صدای بلند می‌ترسم.

دقیقا از روزی که دزفول اولین موشک را خورد. چهار کوچه بالاتر از خانه پدربزرگم. بعد از آن هر هفته‌ چند بار همین آش و همین کاسه بود. من هشت سال جنگ را از فاصله‌‌ی نزدیک تجربه کردم.

مثل خیلی آدم‌های دیگر. جنگ تجربه‌ی بزرگی است که قابل توصیف نیست.


باید آن را زندگی کنید تا دقیقا ماهیتش را بفهمید. وقوع جنگ گاهی وقت‌ها اجتناب‌ناپذیر است. مخصوصا وقتی که حرف از دفاع باشد.

درست مثل دزدی که از روی دیوار بپرد توی خانه‌ی آدم. باید باهاش دست به یقه شد.


اما بیشتر وقت‌ها قابل پیشگیریست اما باز هم اتفاق می‌افتد که آن هم دلیلی ندارد به جز کوتاهی آدم‌ها در استفاده از انسانیت‌شان.


در هر دو صورت، جنگ ماهیت زشتی دارد و هیچ جور نمی‌شود چهره‌ی زیبایی برایش متصور شد. من هنوز بعد این همه سال از گل گلایل متنفرم.

گل گلایل من را یاد روزهایی می‌اندازد که شب قبلش یکی از همکلاسی‌هایمان کشته می‌شد و یک شاخه گلایل به جایش روی نیمکت می‌نشست.

سالی چند بار این اتفاق می‌افتاد.

این را باید تجربه کرد تا درد و ترسش را فهمید.


سال 61 موشک زدند دو خیابان بالاتر از مدرسه.

مادرم از آن شهر کلاسش را ول کرد و خودش را رساند به من. فکر کرده بود مدرسه را زده‌اند.

یک لنگه کفشش توی راه گم شده بود. وقتی رسید و من را پیدا کرد، صورتش پر بود از خاک و اشک.

همان روز ده سال به عمرش اضافه شد.


کمی بعدتر پسر عمویم توی جبهه تیر خورد و رفت. پسر عموی مو فرفریِ خوشش خنده ام. ظرف چند ماه، مادر چهل ساله‌اش، شد هشتاد ساله.

یا مثلا هر روز صبح چهار نفرمان برای کار و درس می‌رفتیم چهار نقطه‌ی شهر. آخر شب وقتی دوباره زیر سقف جمع می‌شدیم، تازه نفس‌مان آزاد می‌شد. حبس شدن نفس را باید تجربه کرد تا دردش را فهمید.


جنگ سال 1359 شروع شد.

اما هنوز تمام نشده است.

بعد از چهل سال هنوز جنگ با من است. ترس از دست دادن. ترس از صدای بلند.


ترس از بمب شیمیایی. ترس از نبودن مادر و پدر. ترس از بوی گوگرد و باروت. هر جور که حسابش را می‌کنم نمی‌توانم هیچ جنگی را موجه نشان بدهم.


البته موجه و نه اجتناب‌پذیر. ترسناکی جنگ در مردن آن نیست. ترسناکی جنگ در زنده ماندن آن است. در سال‌ها حمل کردن رنج آن.


اصولا انسان به حکم انسان بودنش باید تمام تلاشش را برای اجنتاب از جنگ انجام بدهد. اما انسان به حکم همان انسان بودنش از هر موجود دیگری جنگ‌طلب‌تر است.


جنگ را باید تجربه کرد تا چهره‌ی زشتش را دید. چهره‌ی زشت جنگ در میدان جنگ دیده نمی‌شود. چهر‌ه‌ی زشت آن در صورت بچه‌ها و غیرنظامیان دیده می‌شود.

برای سال‌های متوالی. زشتی بی‌انتها.


پ.: فهیم عطار من برای تک تک کلمه هات بهت آفرین میگم. و تنها متنی در مورد جنگ بود که تمومش رو تونستم تصور کنم چون سر خودم و خانوادم اومده بود. از ترس از صدای بلند بگیر تا از دست دادن عزیزانم... مرسی برای این متن قشنگت.

لعنت به جنگ و چهره ی کریهش

مرد نکونام نمیرد هرگز

امیر کمتر از ۴ سال (٣ سال و ٢ ماه) بر مسند صدارت بود، اما در همان مدت کوتاه صدارتش آنقدر خدمت کرد که حتی مورخین غربی هم نقش او را در تاریخ ایران نادیده نگرفته‌اند.


امیر در این مدت تجارت ایران را سامان داد و با پوشیدن لباس ایرانی به مردم، باعث رونق تولیدات ملی شد و اگر امروز هم زنده بود، قطعا مرزهای ایران را روی کالاهای بنجل چینی می‌بست، امیرکبیر شأن سیاست خارجی ایران را بالا برد و به سفرای کشورهای قدرتمند مانند انگلستان و روسیه به آسانی وقت ملاقات نمیداد، او در یکی از اقداماتش با ناپلئون؛ شاه فرانسه وارد مذاکره شد و به فرانسه سفیر اعزام کرد. ناپلئون هم در مقابل ۴ کارخانه برای توسعۀ ایران به امیرکبیر هدیه داد، ایجاد سفارتخانه های دائمی در لندن و سن‌پطرزبورگ، ایجاد کنسولگری در بمبئی، عثمانی و قفقاز از جمله کارهای دیگر او بود...

امیرکبیر فامیل بازی را در آن دوره ریشه‌کن کرد و پای رجال مفت‌خور و چاپلوس‌ را از دربار ایران برید و مناصب بدون کار و القاب بی‌جهت را دور ریخت، برای اقلیت‌های مذهبی حقوق برابر قائل شد و شکنجه را حذف کرد، مهمّات‌سازی در زمان او رشد زیادی کرد و ارتش منظم شد، ادارۀ شیلات را از روس‌ها گرفت و به اتباع ایران سپرد، مهم‌ترین کارهای عمرانی که به همت امیر انجام شد نیز ساخت سد رودخانه کرخه، پل شوشتر و کشت پنبه در شمال ایران بود...

اما قطعا بهترین و بزرگترین خدمت امیرکبیر دارلفنون بود؛ تا جایی که ژاپن ۱۶ سال بعد از دارالفنون اقدام به تاسیس اولین دانشگاه خود کرد...


پولاک اتریشی در حق او گفت:


میرزا تقی خان در کشوری که پر از وطن فروش است، مظهر وطن ‌پرستی‌ست. امیر جز نیکبختی وطنش چیزی نمی خواهد.


این سبزی‌ها را قبل از خوردن بپزید

_گوجه فرنگی

اگرمی‌خواهید از خواص لیکوپن موجود در گوجه فرنگی است، بهره ببرید، آن را بپزید.

_اسفناج

سطح اسید فولیک اسفناج با پختن این سبزی بیشتر حفظ خواهد شد.

_سیب‌زمینی

اینطور ثابت شده که مصرف سیب‌زمینی پخته یا آب‌پز شده قند خون را به طور موثری کنترل می‌کند. در حالی که مصرف سرخ کرده آن کاملا اثر معکوس روی قند خون دارد.

_هویج

سطح بتاکاروتن که نوعی آنتی اکسیدان بوده و در بدن تبدیل به ویتامین آ. می‌شود، در هویج پخته شده چند برابر افزایش می‌یابد.

_مارچوبه

اگر می‌خواهید فیبر بیشتری از طریق مصرف این سبزی به بدن برسانید، آن را طبخ کنید

_بروکلی

بهترین شیوه برای پخت کلم بروکلی، آب پز و بخارپز کردن آن است.

خواص آنتی اکسیدانی کلم بروکلی بسیار معروف است. همچنین منبع غنی لوتئین و توکوفرول است. این ترکیبات شیمیایی، با کاهش التهاب در رگ‌های خونی بدن، خطر سرطان را کاهش می‌دهد.

بهترین و بدترین روش‌های اپیلاسیون

_اپیلاسیون با شیو کردن

ساده‌ترین و یکی از ارزان‌ترین روش‌های اپیلاسیون شیو کردن است که البته سبب تحریک پوست، جوش حتی خون آمدن شده و ضمنا فقط ساقه‌ی مو تراشیده می‌شود. تیغی که با آن شیو می‌کنید، ساقه‌ی مو را زاویه دار می‌بُرد و این احتمال را به وجود می‌آورد که مو به سمت داخل رشد کنند و برگردد، خصوصا اگر موها فردار باشند. نتیجه‌ی موی زیرپوست مانده، التهاب و عفونت خواهد بود و تا زمانی که خارج نشود، مشکل برطرف نخواهد شد.

تنها مزیت شیو کردن این است که تیغ کشیدن روی پوست تا حدودی اثر لایه برداری دارد و می‌تواند سلول‌های مرده‌ی روی پوست را برداشته و پوست را نرم‌تر کند.


_اپیلاسیون با کرِم‌های موبر

کرم‌های موبر، جزو روش‌ها موقتی اپیلاسیون هستند و تنها در سطح پوست می‌توانند موها را از بین ببرند.

ضمنا احتمال برگشت مو به داخل پوست در این روش بسیار کم است.

عالی به نظر می‌رسد، اینطور نیست؟

بعضی از انواع موها در عرض مدتی که در دستورالعمل کرم آمده به طور موثر زدوده نمی‌شوند و برای همین فرد ممکن است کرم را طولانی‌تر روی پوست خود نگه دارد. با این کار شاید موها زدوده شده و اپیلاسیون انجام شود اما پوست هم می‌سوزد. پوست‌تان را بشناسید؛ اگر پوست‌تان حساس است شاید بهترین کار این باشد که برای اپیلاسیون از کرم‌های موبر استفاده نکنید



_اپیلاسیون با موم انداختن یا وکس

موم انداختن هر بار که انجام می‌شود، لایه‌‌ای از روی پوست را از بین می‌برد. خصوصا کسانی که از موم برای نواحی اطراف چشم‌ها استفاده می‌کنند باید بدانند که پوست نازک و حساس اطراف چشم‌ها هیچ غدد چربی ندارد و باید شیوه ای که برای اپیلاسیون در این قسمت‌ها به کار می‌برید تا جایی که ممکن است ملایم باشد.

موم انداختن روی بدن مشکلی ایجاد نمی‌کند اما برای اپیلاسیون پوست صورت اصلا مناسب نیست.

کارشناسان توصیه می‌کنند خانم‌هایی که دچار بیماری رزاسه یا سایر بیماری‌های التهابی پوست هستند، مانند پسوریازیس و اگزما، از موم به هیچ عنوان برای اپیلاسیون استفاده نکنند زیرا هر چند که موم انداختن باعث تضعیف رشد موی زائد می‌شود اما طی سه ماه تا شش ماه اول، رشد مو را تسریع می‌کند


_بهترین روش اپیلاسیون؛ لیزر

و اما بهترین و موثرترین شیوه‌ی اپیلاسیون: لیزر موهای زائد. لیزرهای قدیمی‌تر می‌توانستند به پوست‌های تیره‌تر آسیب بزنند و روی موهای روشن چندان موثر نبودند. اما لیزرهای مدرن امروزی به خوبی روی هر نوع پوست و مویی جواب می‌دهند.


بعد از اپیلاسیون با لیزر، مو در پوست باقی می‌ماند اما بعد از چهار تا هشت روز می‌ریزد. بسته به نوع لیزری که مورد استفاده قرار می‌گیرد، حتی ممکن است پوست تا حدودی جوانسازی هم بشود زیرا کلاژن جدیدی تشکیل می‌شود.


بنابراین اپیلاسیون با لیزر به عنوان شیوه‌ای که هم موهای زائد را از بین می‌برد و هم چین و چروک‌های ریز پوست را محو می‌کند، بهترین و موثرترین روش اپیلاسیون است.


حدودا تا یکی دو روز بعد از اپیلاسیون با لیزر، پوست ناحیه‌ی مورد نظر احساسی شبیه آفتاب سوختگی خواهد داشت. کمپرس سرد و مرطوب کردن پوست می‌تواند به تسکین آن کمک کند. اگر اپیلاسیون با لیزر در ناحیه‌ی صورت‌تان انجام شده باشد، یک روز بعد می‌توانید آرایش کنید مگر اینکه پوست‌تان تاول زده باشد. عادت کنید همیشه از ضد آفتاب استفاده کنید تا جلوی تغییرات در رنگ پوست لیزر شده را بگیرید. تاول زدن در اثر اپیلاسیون با لیزر بسیار نادر است اما بیشتر در افرادی که پوست تیره‌تری دارند دیده می‌شود. سایر عوارض بالقوه شامل تورم، قرمزی و اسکار می‌شود.


آیا اثر اپیلاسیون با لیزر واقعا دائمی است؟

در کوتاه مدت خیر. لیزر، فولیکول‌های مو را داغ می‌کند تا دیگر رشد موی جدید نداشته باشند.

این اتفاق، فولیکول‌های مو را برای مدت کوتاهی در فاز خواب قرار می‌دهد که البته این مدت، خیلی طولانی‌تر از مدتی است که موی شیو شده یا وکس شده دوباره درمی‌آید. وقتی موها دوباره رویش می‌کنند، روشن‌تر و نازک‌تر و از نظر تعداد نیز کمتر خواهند بود.

نُه خوراکی که استفاده از آنها به حفظ سلامت چشم‌ها کمک می‌کند

به گفته میشل آندریولی، یکی از سخنگویان آکادمی چشم پزشکی آمریکا (AAO)، او به تمامی مراجعان خود توصیه می‌کند که برای حفظ سلامتی چشمان خود سیگار نکشند، از رژیم غذایی سالم استفاده کنند و در تمامی مواقع که بیرون از خانه قرار دارند، حتی در روزهای ابری، از عینک آفتابی استفاده کنند.


به گفته آندریولی رژیم غذایی مناسب برای چشم‌ها را می‌توان به دو دسته تقسیم بندی کرد.

دسته اول موادی هستند که استفاده از آنها در رژیم غذایی باعث پشتیبانی از سلول‌ها و رشد آنها می‌شود.

دسته دوم اما موادی هستند که خوردن آنها به حفظ سطح چشم کمک می‌کند.

موادی که در دسته اول قرار دارند دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان هستند و موادی که در دسته دوم قرار می‌گیرند بیشتر به آبرسانی چشم کمک می‌کنند.

استفاده از مواد دسته دوم برای افرادی که مدت زمان زیادی در روز از کامپیوتر و موبایل استفاده می‌کنند اهمیت زیادی دارد.



_تمشک

تمشک‌ها دارای بالاترین سطح اکسیدان در بین میوه‌ها هستند.

_ماهی

اکثر ماهی‌ها دارای مقادیر زیادی امگا 3 هستند و به همین دلیل می‌توانند به حفظ سلامت چشم کمک کنند


_اسفناج

سبزیجات با برگ بزرگ مثل اسفناج و کلم برگ یا کلم کالی دارای آنتی اکسیدان‌های لوتئین و زآگزانتین هستند که باعث حفاظت از لکه زرد چشم یا ماکولا می‌شود.


_چغندر

چغندرها دارای نوع دیگری از آنتی اکسیدان‌ها به نام بتالائین هستند که به حفظ سلامت چشم کمک می‌کند.


_روغن کتان

روغن کتان به خشک نشدن چشم کمک می‌کند.


_مرکبات

از بروز آب مروارید و از بین رفتن ماکولا چشم جلوگیری میکنند.


_تخمه آفتابگردان

_لوبیاها

(زینک) موجود در این حبوبات باعث حفظ سلامتی شبکیه چشم میشود

12