راهنمایی درباره شکل گیری آرم

يکشنبه 22 دی 1398
18:59
کاظم

غالبا ، آرم شما مثالی برای لحن ، زیبایی شناسی و ارزش های کل برند است. تنظیم دستورالعمل ها اطمینان می دهد که از آرم به درستی و همانطور که در نظر گرفته اید استفاده شده است. به این دستورالعمل ها ، دستورالعمل های استفاده از آرم گفته می شود و آنها بخشی جدایی ناپذیر از هر استراتژی و راهنمای سبک تجاری هستند .

با رهنمودهایی در مورد نحوه استفاده از آرم شما تضمین می کند که همیشه عالی به نظر می رسد. تصویر توسط نارنجی خرد.

بنابراین دستورالعمل های استفاده از آرم چیست؟ دستورالعمل های استفاده از آرم باید جزئی از دستورالعمل های برند هر شرکت باشد زیرا آنها راهی را برای کنترل اینکه چگونه یک آرم از پس زمینه های مختلف ، چگونگی جهت گیری آن بر روی صفحه ، شکل و شمایل آرم ، تناسب و موارد دیگر استفاده می کند ، ارائه می دهند.

دستورالعمل ها به جلوگیری از مواردی مانند تغییر آرم به هر روشی کمک می کنند و باعث می شوند با کشش یا ارائه آن به شکلی که با سایر صدای برند هماهنگ نباشد ، یکپارچگی خود را از دست بدهند.

هر مارک باید دستورالعمل های خاص خود را برای استفاده از آرم تعیین کند. در اینجا چند دستورالعمل اساسی برای استفاده از آرم آورده شده است:

  1. فضای اطراف آرم
  2. پالت رنگ
  3. تایپوگرافی و فونت
  4. اندازه لوگو
  5. توضیحات آرم
  6. رنگها
  7. نسخه های آرم
  8. نمایش استفاده از آرم بد

حال بیایید بررسی کنیم که هر راهنما چه می خواهد تا بفهمیم چرا آرم شما به آنها نیاز دارد.

1. فضای اطراف آرم

"حداقل به همان اندازه آنچه در زیر نشان داده شده است ، در اطراف آرم قرار دهید. این به طراحی لوگو ما کمک می کند تا تمیز و بدون لیست ظاهر شود. "Via Squarespace دستورالعمل آرم.

باید فضای کافی و کافی در اطراف آرم وجود داشته باشد تا بتواند نفس بکشد و مانع از وضوح و تأثیر بصری آن شود. به نظر می رسد که باید فاقد ذهن باشد اما بیایید بگوییم کسی می خواهد لوگوی شما را در گوشه ای کوچک و کاملاً واضح قرار دهد و این تمام فضایی است که آنها دارند- با نگاهی به دستورالعمل های شما ، آنها می دانند که این کار را انجام ندهند.

2. پالت رنگ

طراح با هوشمندانه گزینه های پالت رنگ برند را در این صفحه خلق و خوی به نمایش می گذارد. توسط آکوارلینا .

رنگ نام تجاری شما چیست؟ آیا نشان دادن نماد شما به صورت کلی سبز برای جشن روز زمین با این رنگها سازگار خواهد بود یا قوام و لحن شما را کاملاً دور می کند؟

پالت رنگی یک مارک معمولاً از چهار یا پنج رنگ تشکیل شده است و رنگهای آرم آنها را شامل یا تعریف می کند.

قانون انگشت شست انتخاب است:

  • یک رنگ روشن به عنوان پس زمینه استفاده کنید
  • یک رنگ تیره تر برای متن
  • یک سایه خنثی که با همه چیز پیش می رود
  • یک رنگ که چشم را به خود جلب می کند
پالت رنگی ایالت نیویورک از نمای کلی آنها. دستورالعمل های تجاری از طریق ایالت نیویورک .

دستورالعمل استفاده از آرم شما باید این رنگ ها را با اطلاعات دقیق از جمله: نام و شماره رنگ Pantone ، CMYK (رنگ چاپ) و کدهای RGB و Hex (رنگ دیجیتال) نشان دهد.

3. تایپوگرافی و فونت

این راهنما دیکته می کند که فونت ها با آرم شما و به طور کلی با مارک شما چگونه می روند. اگر فکر می کنید استفاده از یک اسکریپت اسکریپت در زیر آرم مدرن و حداقل شما برای طراحی شما جالب نخواهد بود ، بهتر است در دستورالعمل های خود یادداشت کنید. در اینجا چند سوال برای کمک به شما در تنظیم قوانین تایپوگرافی در دستورالعمل های استفاده از آرم شما وجود دارد.

کتابچه راهنمای نام تجاری easyGroup مشخص می کند که هر فونت باید روی تمام مواد آنها استفاده شود. کتابچه راهنمای نام تجاری Via easyGroup.
  • قلم برند شما چیست؟
    • این اولین جنبه راهنمایی تایپوگرافی شما برای تعیین نیاز است.
  • چرا این قلم شماست؟
    • داستان این را بگویید که چه چیزی باعث می شود این قلم بهترین نماینده برای برند شما باشد.
  • فونت مورد استفاده برای سایر ارتباطات چیست؟
  • آیا شما می توانید سایه یا جلوه هایی در تایپوگرافی اطراف مارک خود داشته باشید.

در اینجا مثالی از دستورالعملهای استفاده از آرم منبع باز (Open Source Initiative) آورده شده است : "ما توصیه می کنیم از قلم Open Sans Ultra-Bold برای قلم" Open "و Open Sans Semi-Bold برای" ابتکار منبع "به عنوان فونت های مکمل آرم OSI استفاده کنید."

ساده ، مختصر است و جایی برای سردرگمی باقی نمی گذارد.

4. اندازه لوگو

حداقل اندازه دیجیتالی متوسط ​​برای نشانگر آن بر اهمیت آن برای هویت برند تأکید دارد. از طریق راهنمایی های برندینگ متوسط .

این نکته بسیار ساده در راهنمای استفاده شماست: حداقل اندازه را تنظیم کنید. حداقل اندازه در حالت ایده آل در پیکسل ها برای استفاده دیجیتال و در اینچ یا میلی متر برای چاپ است. تنظیم مقادیر متناسب به اندازه تعیین حداقل اندازه اهمیت دارد. برای آرم شما مهم است که از اندازه و قوام اندازه در میان سرفصل ها ، بیش از محصولات مختلف ، در کاربردهای دیجیتال در مقابل چاپ برخوردار باشد.

حداقل اندازه و دستورالعمل ارزش متناسب شما می تواند به سادگی باشد:

  • باید به هر اندازه قابل خواندن باشد از آرم کامل ما استفاده نکنید مگر اینکه فضای کافی وجود داشته باشد تا امکان خوانایی را فراهم کند.
  • کشش یا تحریف نکنید

یا به همان اندازه خاص:

  • مورد علاقه ما همیشه باید 16 x 16 پیکسل باشد.
  • حداقل اندازه دیجیتالی برای BOTH علامت تجاری و نشان آرم ما 20 پیکسل است.
  • برای کلیه تخفیف های دیجیتالی ما ، حداقل اندازه 35 پیکسل است.

برای راهنمایی در مورد اندازه بیشتر ، پست ما را در اندازه و ابعاد آرم بررسی کنید .

5. توضیحات آرم

بیان اینکه آرم شما چیست و چه چیزی نیست ، نشان می دهد که چگونه باید از آرم شما همیشه استفاده شود. به مواقعی فکر کنید که شخصی نام شما را نادرست اعلام کند و سپس شما باید آنها را اصلاح کنید. با فرض اینکه مردم "تازه می دانند" ، راهکاری نیست که با تمایل به داشتن یک هویت قوی از برند شناخته شود.

ما 99 طرح داریم ما 99 طرح یا 99 طراحی نیستیم و یا 99 طرح نیستیم. فقط به سادگی 99 طراحی. شما می توانید آن را انجام دهید!

در اصل آرم ، نام تجاری است ، اما همه آرم ها لازم نیست یک نام داشته باشند. بگذارید با گفتن توضیح دهم: اپل. همه ما با تک رنگ و حداقل سیب با گوشه سمت راست گاز گرفته آشنا هستیم. این اسم مترادف با این نماد است ، لوگوی آن یک سیب است و کمپانی آن را Apple (Apple) می نامند.

توضیحات آرم شما توضیح مختصری در مورد آنچه در لوگوی شما به نظر می رسد و به همین دلیل است. در اینجا مثالی از یک آرم و توضیحات یکی از طراحان برتر ما آورده شده است:

"یک علامت ساده ، به یاد ماندنی و جذاب با حروف گمشده ، یک آرم پویا و تحریک کننده فکر را ایجاد می کند." توضیحات و طراحی توسط Milos Zdrale .

بیایید توضیحی را برای یک آرم بنویسید که از پنجه گربه های گل آلود و متن "Meow" تشکیل شده است.

  • این آرم کامل و گلویگ Muddy Cat Paw برای Meow است. نسخه کامل آرم همیشه همانطور که در اینجا نشان داده شده است ، دارای آرم پنجه گربه گل آلود است.

6. رنگ های آرم

تعیین تغییرات رنگ یک آرم برای هویت برند شما بسیار مهم است. طراحی توسط Musique!

یکی از اصول مهم طراحی لوگو این است که آرم شما باید به رنگ سیاه و سفید به ساده ترین شکل و بدون جلوه مناسب به نظر برسد. کدام رنگ های دیگر می تواند آرم شما باشد؟ این چیزی است که شما باید در دستورالعمل های استفاده از آرم خود تعیین کنید. در اینجا ملاحظات مربوط به رنگ آرم مورد نیاز برای راهنمایی برای موارد زیر ذکر شده است:

  • رنگ های لوگو بر روی زمینه های سفید
  • رنگ های آرم بیش از زمینه های تیره
  • چه آرم سیاه و سفید شما به نظر می رسد
  • آرم خاکستری در مقابل رنگ کامل
  • رنگ آرم معکوس شد

دستورالعمل شما باید شامل کلیه تغییرات رنگی قابل قبول از آرم شما باشد تا سابقه ای روشن داشته باشد.

صفحه آرم ها و علائم تجاری Google دستورالعمل های خاصی دارد که آرم ها را در چه رنگ هایی می توان قرار داد و نمی تواند از آن استفاده کند. از طریق Google .
طراحی لوگو آنلاین

7. تغییرات آرم و چه زمانی از آنها استفاده کنید

بسته به نیاز شما ، ممکن است داشتن نسخه کاملی از آرم ، کلمات کلیدی ، نشانک ، نسخه آرم ساده شده ، یک هواپیما ، نماد مفید باشد. همه این تغییرات لازم است که یکدیگر را منعکس کنند و در سبک کلی آرم شما بمانند.

همه تغییرات مختلف یک آرم نیاز به بازتاب یکدیگر دارند. طراحی توسط bo_rad .

به عنوان مثال ، کلمات کلیدی آرمهای مبتنی بر قلم هستند که از شرکتهای دارای نامهای جذاب و به یاد ماندنی بهره مند می شوند. این عموماً در یک مربع قرار دارد و وزن بصری موجز را در خود جای می دهد. در حالی که نسخه ساده شده می تواند بیش از پیش زمینه های پیچیده و بصری مشغول باشد.

دستورالعملهای مربوط به استفاده از آرم شما شامل تغییراتی با توصیه هایی درباره مکان نمایش آنها می شود. به عنوان مثال: آرم استاندارد ما به این شکل به نظر می رسد ، باید در کلیه کالاها درج شود. نشان کلمه ما به این شکل به نظر می رسد ، برای خاموش کردن هر محتوا باید آن را درج کنید.

برای تعیین اینکه کدام نوع آرم با دقت بیشتری نیازهای شما را منعکس می کند ، پست ما را مشاهده کنید . 7 نوع آرم (و نحوه استفاده از آنها) .

8. نمونه هایی از استفاده بد آرم

نشان دادن چگونگی استفاده از آرم خود همانطور که نشان می دهد چگونه از لوگوی خود استفاده کنید ، به همان اندازه مؤثر است. اطمینان حاصل کنید که رهنمودهای شما نمونه هایی از آرم شما را تحریف می کند ، به رنگ اشتباه ، خیلی کوچک و غیره.

نمونه هایی از استفاده از آرم بد:

  • به صورت بصری نشان می دهد که چه زمان و چگونه لوگوی شما بد به نظر می رسد ، یا به طور خاص نه به عنوان مورد نظر به نظر می رسد ،
  • پیشگیری و کمک می کند تا از قبیل از بین رفتن وضوح ، غیرقانونی بودن و جهت گیری مزخرف جلوگیری کنید
  • با قرار دادن سمت راست و اشتباه در کنار یکدیگر ، دستورالعمل "استفاده از آرم بد" شما این مسئله را ایجاد می کند که چرا آرم شما به روشی که مشخص کرده اید بسیار بهتر به نظر می رسد.
وردپرس نشان می دهد که چگونه نماد آنها به درستی اجرا شد. از طریق وردپرس .

مرکز منابع برند فیس بوک به وضوح استفاده های قابل قبول و غیرقابل قبول از آرم آنها را نشان می دهد. از طریق فیس بوک .

نتیجه گیری: دستورالعمل ها اطمینان حاصل کنید که آرم شما درست به نظر می رسد

مهمترین جنبه تنظیم دستورالعمل های استفاده از طراحی لوگو حرفه ای آنلاین رایگاننشان دادن راه های صحیح و اشتباه استفاده از آرم شما در همه شرایط ممکن است که از آرم شما استفاده شود. رهنمودهای ساختمانی فرایندی خلاقانه است که با امکان و تنوع کار می کند. تنظیم این رهنمودها با اطمینان از اینکه همیشه به نظر خوب می رسد و به درستی نشانگر برند شما در هر مکانی که از آرم شما استفاده می شود ، فکر و تلاش شما را برای ایجاد یک آرم حفظ خواهد کرد.

منبع:

ریوال


[ بازدید : 309 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]