چهار راه برای به دست آوردن یک آرم

يکشنبه 22 دی 1398
18:54
کاظم

آرم روشی سریع و آسان برای بدست آوردن طرحی آرم و لوگو برای تجارت شما است. این همچنین ارزان ترین است! اما قبل از تصمیم گیری در مورد سرعت و قیمت به تنهایی ، بیایید همه گزینه های شما را برای یک طراحی با کیفیت مرور کنیم.

وجود دارد چهار راه برای به دست آوردن یک آرم ، از گران ترین به کم:

  1. کار با آژانس طراحی؛
  2. با یک مترجم آزاد یک به یک کار کنید.
  3. مسابقه طراحی آرم را راه اندازی کنید.
  4. از سازنده آرم آنلاین استفاده کنید.

کار با آژانس های طراحی به طور معمول خارج از محدوده قیمت برای شرکت های نوپا است. ممکن است ما مغرضانه باشیم ، اما فکر می کنیم

برگزاری مسابقه طراحی بهترین راه برای کارآفرینان برای دستیابی به طراحی منحصر به فرد و با کیفیت با قیمت مناسب (با شروع از 299 دلار) است. اگر ایده ای کاملاً واضح از سبک مورد نظر خود داشته باشید و تجربه بیشتری در مورد کار با و طراحان روبرو شوید ، کار با فریلنسر نیز گزینه خوبی است .

مقاله ما را درمورد هزینه طراحی آرم بررسی کنید تا بدانید که مبلغی را باید پرداخت کنید.

با این حال ، اگر در حال راه اندازی شرکت خود هستید و تازه کار خود را شروع می کنید ، حتی ممکن است 300 دلار برای هزینه کردن نداشته باشید. اشکالی ندارد - در اینجاست که یک سازنده آرم آنلاین یا تولیدکننده آرم در دسترس شماست. اما همه سازندگان آرم به طور یکسان ایجاد نشده اند و برای کمک به شما در بهترین طراحی ممکن ، ما این لیست از برترین سازندگان آرم سال 2020 را برای شما قرار داده ایم.

سازنده آرم چیست؟

سازندگان آرم - بعضی اوقات به نام سازندگان لوگو یا ژنراتورهای آرم - برنامه های کاربردی مبتنی بر وب هستند که برای استفاده ساده هستند و به شما کمک می کنند تا در عرض چند دقیقه آرم ایجاد کنید. برای برخی از افراد که نام شغل خود را وارد می کنید ، یک نماد یا قلم را از یک کتابخانه سهام انتخاب کنید و رنگ های دلخواه را برای مطابقت با نام تجاری خود انتخاب کنید. دیگران آزادتر هستند و یک بوم خالی و مجموعه ای از آیکون ها و ابزارها را برای ساختن آرم خود به شما معرفی می کنند.

جوانب مثبت و منفی استفاده از سازنده آرم

طرفداران:

  • سازندگان آرم ارزانترین گزینه در بازار برای دریافت آرم هستند. اگر واقعاً می خواهید از آنها استفاده کنید ، بسیاری از آنها رایگان استفاده می کنند ، اما بسیاری از شما برای پرداخت فایلها به شما نیاز دارند. این هزینه معمولاً حدود 5 تا 60 دلار است.
  • سازندگان آرم به صورت 24/7 در دسترس هستند ، به این معنی که دقیقاً در صورت نیاز می توانید یک آرم دریافت کنید.
  • سازندگان آرم سریع هستند! شما می توانید بسته به سطح کمال گرایی خود ، در مدت چند ساعت یک آرم کامل داشته باشید (یا کمتر).
  • سازندگان آرم در تمام مدت استفاده پیچیده تر و ساده تری دارند.

منفی:

  • آرم های ایجاد شده روی سازندگان آرم ها معمولاً دارای جنبه عمومی هستند .
  • سازندگان آرم کاربر را ملزم به داشتن برخی حساسیت های طراحی می کند. آرم ها عموماً تصاویر ساده و تمیز هستند و می توانند با نگاهی آموزش دیده به این نتیجه برسند که چه چیزی "خاموش" در مورد چیزی که به نظر می رسد بسیار پیچیده نیست.
  • بسیاری از افراد دیگر از سازندگان آرم مشابه استفاده می کنند ، از جمله رقبای شما. این بدان معناست که صدها مشاغل خارج از کشور با همان نماد ، قلم و یا ترکیب رنگی که مارک آنها را نشان می دهد وجود دارد.
  • برخی از سازندگان آرم به شما یک تصویر آرم می دهند اما نه فایلهای برداری مورد نیاز برای طراحی کاملاً قابل استفاده از آرم. این آرم ها در بهترین حالت راه حل های موقتی هستند.

در پایان روز ، ژنراتورهای آرم روشی ارزان و مؤثر برای دریافت یک آرم اساسی ، stop-gap هستند. نتیجه شما به همان کیفیتی نخواهد بود که یک آرم طراحی شده توسط یک طراح حرفه ای باشد ، اما گاهی اوقات بودجه یا زمان چرخش مهمترین چیز است! با این گفته ، در اینجا چگونگی استفاده حداکثری از یک آرم ساز آمده است:

دبستان قبل از ساخت: نکاتی برای بهترین استفاده از سازنده آرم.
-

قبل از اینکه پرش کنید و دستان خود را با ساخت لوگو کثیف کنید ، عاقلانه است که چند فکر را روی لوگوی خود تهیه کنید تا بتوانید از کارآیی خود به حداکثر برسید.

حتماً از ابزارهای مناسب برای کار استفاده کنید. طلسم کانگورو سفارشی ایجاد شده توسط هازل آن در یک مسابقه طراحی آرم.

نام ببرید

اگر هنوز این کار را نکرده اید ، قبل از ایجاد آرم شما باید اقدام به انجام نامگذاری شرکت خود کنید . این نام نه تنها یک محرک مهم برای انتخاب آرم شما خواهد بود بلکه احتمالاً در طراحی لوگو نیز به چشم می خورد.

به عنوان مثال ، من راه اندازی روزانه تجزیه و تحلیل استخدام خود را نامگذاری كردم ، زیرا ما به كارفرمایان كمك می كنیم تا به جای دیدگاه ناقص "روز اول" كه می توانند از طریق رزومه یا مصاحبه دریافت كنند ، درک بلند مدت "روز 100" از نامزدهای شغلی خود را بدست آورند.

بینش و رسالت خود را در نظر بگیرید

دوم اینکه ، یک لحظه به فکر مأموریت ، چشم انداز و هویت شرکت خود باشید: شما به عنوان یک شرکت چه کسی هستید ، چه کسی را خدمت می کنید و برای چه چیزی ایستاده اید؟ این به شخصی سازی شرکت شما کمک می کند: آیا شما منحصر به فرد یا دوستانه ، گران یا مقرون به صرفه ، جدی یا سرگرم کننده هستید؟

در مورد عناصر اصلی هویت بصری خود تصمیم بگیرید

هنگامی که برخی از افکار را روی کاغذ می کنید ، در نظر بگیرید که چگونه این شخصیت به عناصر بصری ، مانند رنگ ، شکل و نوع آرم ترجمه می شود .

دوباره به عنوان نمونه از شرکت من ، ما به عنوان رنگ اصلی خود روی یک پرتقال روشن قرار گرفتیم. این بر بخش قابل دسترسی و انسانی محصول ما تأکید دارد ، بر خلاف رنگ آبی جدی تر که بیشتر شرکت ها در فضای فناوری HR استفاده می کنند.

ما مثلث را به عنوان شکل نمادین انتخاب کردیم ، هم به دلیل سادگی و هم برای معنای آن. برای ما ، مثلث سه حزب را نشان می دهد که پلتفرم ما در فرآیند استخدام گرد هم می آورد: کارفرمایان ، نامزدها و پیوند نامزدها. در آزمایش هایم در زیر ، بیشتر از شکل مثلث استفاده می کنم ، اما گاهی فکر می کنم اگر داستان خوبی برایشان تعریف شود ، با شکل های دیگر و پیچیده تر آزمایش می کنم.

سرانجام ، ما تصمیم گرفتیم تا با استفاده از یک نماد و نام شرکت در آرم ، از آرم ترکیبی استفاده کنیم ، زیرا این یک سرمایه گذاری جدید است و ما می خواهیم تشخیص نام را بسازیم.

در day100 ما با تیمی از طراحان گرافیک مستقل کار کردیم تا ظاهر و مارک تجاری و سکوی وب خود ، از جمله آرم شرکت را پیدا کنیم. اعطا می شود: دامنه وسیع همراه با بودجه محدود باعث شد تا مجبور شویم با یکی از اولین تکرارهای آرم کنار بیاییم ، به جای اینکه آن را به اندازه کافی ترفند کنیم تا بتوانیم یک آرم واقعاً متفاوت را ارائه دهیم.

این آرم است که ما تا به امروز با آن روبرو شدیم و هنوز از آن استفاده می کنیم:

قطعاً در اینجا جایی برای پیشرفت وجود دارد ، بنابراین من جلوتر رفتم و 13 سازنده آرم را امتحان کردم. در زیر می توانید توضیحی در مورد نحوه کار هر یک از افراد و تجربه شخصی من در طراحی مجدد آرم day100 بیابید ، بنابراین می توانید ایده خوبی از آنچه که از هر برنامه آرم خارج می شوید داشته باشید.

سازندگان آرم ، در مقایسه
-

برای دادن نظم به جنون ، ابزارها را با توجه به معیارهای زیر رتبه بندی کردم:

  • سهولت استفاده: چگونگی استفاده سریع و سریع برای ایجاد یک آرم ابزار را از آسان تا پیچیده (90 درصد در رده های آسان یا متوسط ​​قرار می دهد) اندازه گیری می کند.
  • قابلیت شخصی سازی: اندازه گیری می کند که چقدر می توانید پیشنهادات آرم را تنظیم کنید ، مانند رنگ ، چیدمان ، اندازه و غیره ، از پایین به بالا.
  • هزینه: این میزان بارگیری و استفاده از آرم ایجاد شده توسط شما را از 0 وقتی که علائم کاملاً رایگان تا سه دلار به عنوان گرانترین گزینه باشد ، اندازه گیری می کند. $ $ $
  • نتیجه نهایی: اندازه گیری من چقدر عاشق آرم خودم هستم - در محدودیت استفاده از یک آرم ساز -

در اینجا خلاصه ای سریع از نتایج آورده شده است. به پایین بروید تا بیشتر بدانید که چرا من به هر یک از این سازندگان آرم رتبه هایی را که داده ام دادم. (و برای دیدن نمونه هایی از آرم هایی که با آنها ساخته ام!)

در اینجا 13 بهترین سازنده آرم آنلاین در سال 2020 هستند

بهترین سازندگان آرم
-

سایت های طراحی لوگو آنلاین

1. TailorBrands

چگونه کار می کند

مارک های خیاط برای کمک به شخصی سازی راه حل های آرم شما ، اطلاعات مربوط به شغل شما را جمع می کند.

نام شرکت خود را وارد کنید ، صنعت خود را انتخاب کنید ، تجارت خود را در یک جعبه متن متن باز توصیف کنید و تصمیم بگیرید که آیا می خواهید یک آرم مبتنی بر آیکون ، مبتنی بر متن یا مبتنی بر نماد باشد. در مرحله بعد ، با انتخاب گزینه های مورد علاقه خود از میان یک سری فونت های نمونه ، تنظیمات برگزیده نوع شما را اندازه می گیرد. تا داه! تعدادی آرم به طور خودکار برای شما تولید می شود. بعد از انتخاب یکی ، می توانید فونت و رنگ ها را ویرایش کنید ، نماد را تغییر داده یا بلافاصله خریداری کنید.

دیدن چندین گزینه آرم در تصاویر مختلف "درجا" در واقع به شما کمک می کند تا آنچه را می گیرید تصویری کنید.

کیفیت

آرم TailorBrands day100

اگرچه انجام حفره ها طول می کشد ، اما در میان گزینه های اصلی و اصلی ، تعدادی آیکون واقعاً خوب وجود دارد ، و فونت ها و رنگ های انتخاب شده به خوبی با آنها جفت می شوند. نکته جالب در استفاده از این برنامه این است که وقتی رنگ یا فونت آرم را ویرایش می کنید ، هر انتخاب توضیح مفیدی ارائه می شود ، به عنوان مثال: "آرم شما تعادل زیبایی بین کلاس و ظرافت دارد. ما رنگهای نارنجی بی نظیری را ایجاد می کنیم که هیجان و لرزش را به مارک منتقل می کند. "

هزینه

  • ماهانه 3.99 دلار برای پرونده های JPG و PNG
  • 9/99 دلار در ماه برای پرونده های برداری EPS

رتبه بندی

  1. سهولت استفاده: متوسط
  2. قابلیت تنظیم: متوسط
  3. قیمت: $ $
  4. نتیجه نهایی: ½

3. لوگو ساز

چگونه کار می کند

Logo Makr با یک فیلم پاپ آپ اختیاری که رابط آن را توضیح می دهد ، باز می شود. پس از آن ، مستقیماً روی یک بوم طرح خالی ریخته می شوید تا به محل کار خود برسید.

Logo Makr تنظیم شده است تا بیشتر DIY باشد. می توانید از یک کتابخانه قوی از نمادهای premade استفاده کنید ، یا می توانید مانند هر ویرایشگر گرافیکی دیگر ، به سادگی با استفاده از شکل ، قلم و ابزارهای رنگی ، آرم اصلی خود را بسازید. در حالی که این ممکن است برای طراحی تازه واردان نگران کننده به نظر برسد ، ابزارها به اندازه کافی اندک هستند که با کمی صبر و تحمل ، منحنی یادگیری اصلاً شیب ندارد. و حتی اگر از فیلم آموزشی استفاده نکنید ، نکات ابزاری وجود دارد که شما را از طریق رابط راهنمایی می کند.

کیفیت

با توجه به تمرکز Logo Makr بر قابلیت شخصی سازی ، کیفیت آرم به شما بستگی دارد. بنابراین اگر با طراحی هر چیزی تلاش می کنید ، ممکن است این سازنده آرم برای شما مناسب نباشد. به گفته این ، پتانسیل کیفیت بالا به ویژه برای قیمت بالا است. از هر کدام از سازندگان آرم که من آزمایش کردم ، کتابخانه گرافیک در اینجا گسترده ترین بود و من بیشترین زمان را صرف صرف این آرم صرف کردم زیرا گزینه های با کیفیت زیادی برای امتحان کردن وجود داشت.

یکی از آرمهایی که با استفاده از قالب های Logo Makr ساخته ام

هزینه

  • رایگان برای پرونده با وضوح پایین
  • 19 دلار برای طیف گسترده ای از پرونده ها (از جمله PDF و وکتور SVG) و مجوز کامل

رتبه بندی

  1. سهولت استفاده: نیاز به یادگیری دارد
  2. قابلیت تنظیم: زیاد
  3. قیمت: $
  4. نتیجه نهایی: ½

3. نگاه

چگونه کار می کند

قبل از ایجاد آرم برای شما ، Looka از هوش مصنوعی برای کمک به درک مشاغل خود استفاده می کند. از میان 20 نمونه آرم نمایش داده شده ، از شما خواسته می شود 5 مورد دلخواه خود را انتخاب کنید. سپس می توانید یک پالت رنگی را انتخاب کنید ، و نمادهای خاصی (مثل مثلث) را در آن قرار دهید ، و همین! این برنامه جادوی خود را کار می کند و ایده های آرم را به شما نشان می دهد ، که می توانید با فونت ها ، رنگ ها و چیدمان های مختلف بیشتر سفارشی سازی کنید.

کیفیت

نتایجی که من از Looka به دست آوردم مدرن و حرفه ای به نظر می رسید. با توجه به اینکه هوش مصنوعی درایور اصلی برنامه است ، من منتظر نتیجه هایی بودم که کمی باهوش تر بودند ، کمی مناسب تر برای من - با وجود اینکه تولید کننده آرم است. اما مفهوم Looka بسیار جالب است و کیفیت آن به طور کلی از سایر سازندگان آرم تست شده بهتر است.

نتایج آرم Looka ، بر اساس نمادها و رنگهایی که انتخاب کردم

هزینه

  • 20 دلار برای PNG با وضوح پایین
  • 65 دلار برای طیف کاملی از پرونده های طراحی

رتبه بندی

  1. سهولت استفاده: آسان
  2. قابلیت تنظیم: متوسط
  3. قیمت: $ $
  4. نتیجه نهایی:

4. مارک تجاری

چگونه کار می کند

برخی از کلمات کلیدی را که با نام تجاری خود در ارتباط هستید تایپ کنید ، از بین چهار حالت اصلی رنگ انتخاب کنید و سپس چرخ و فلک آرم های تولید شده خودکار را مرور کنید.

کیفیت

با وجود فرایند ساده ، نتایج بسیار بهتر از آنچه انتظار داشتم معلوم شد. این محصول صرفاً بر اساس کلمات کلیدی شما انتخاب شده ، لوگوهایی ایجاد می کند ، و باعث می شود احساس من از انتخاب همه طراحی ها کمتر شود و یک ماشین فقط به صورت تصادفی در آنها عمل کند (به طراحی لوگو رایگان مراجعه کنید).

یک جفت و جفت متفاوت از نماد و فونت وجود دارد ، اما در اکثر موارد به سختی می توان گفت که الگوریتم با هم طراحی شده اند. تنها نکته منفی این است که شما نمی توانید بدون خرید آن آرم را سفارشی کنید ، بنابراین آنچه می بینید تقریباً همان چیزی است که می کنید.

تعدادی از نمونه های ارائه شده توسط برند مارک

هزینه

  • 25 دلار برای PNG
  • 65 دلار برای فایلهای چاپی و وب ، ابزارهای سفارشی سازی و بسته بندی مارک تجاری (کارت ویزیت ، نامه ، طرح های رسانه های اجتماعی)

رتبه بندی

  1. سهولت استفاده: آسان
  2. قابلیت تنظیم: هیچ کدام بدون خرید
  3. قیمت: $ $
  4. نتیجه نهایی:

5- طراحی

چگونه کار می کند

شما با انتخاب 5 آرم نمونه که دوست دارید ، انتخاب رنگ و انتخاب صنعت خود شروع می کنید. سپس برای همراهی با آرم حداکثر پنج نماد را انتخاب می کنید. قبل از مشاهده نتایج ، از شما خواسته می شود که یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از انجام این کار ، آرم و خرید مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

کیفیت

از نوع و طرح های رنگی بیشترین استفاده را از آیکون های ارائه شده بدست آورد

در ابتدا ، نمونه برداری از گرافیک های ارائه شده توسط این سکو ، من را نگران کرده بود - آنها نمادهای اساسی بودند. اما Designhill کار بسیار خوبی را انجام می دهد و آنها را با تایپوگرافی خلاق و طرح های رنگی جذاب جفت می کند. در پایان ، من تعجب کردم که چگونه بسیاری از آرم ها توانستند آیکون های ساده را برای آنها کار کنند ، خصوصاً با توجه به اینکه دقیقاً همان آیکون های مورد استفاده سایر سازندگان آرم بودند.

آرم نهایی که من با Designhill انتخاب کردم

هزینه

  • 20 دلار برای پرونده PNG با رزولوشن پایین
  • 65 دلار برای مجموعه کاملی از پرونده های آرم حرفه ای ، از جمله بردار EPS و SVG ، نسخه های b / w و اطلاعات مربوط به رنگ و فونت.
  • 150 دلار برای طراحی سفارشی سازی بیشتر ، شما یک طراح را خریداری می کنید

رتبه بندی

  1. سهولت استفاده: آسان
  2. قابلیت تنظیم: هیچ کدام بدون خرید
  3. قیمت: $ $
  4. نتیجه نهایی:

سازندگان آرم شریف
-

6. Namecheap

چگونه کار می کند

نام و صنعت خود را وارد کنید ، برخی از سبک های کلی قلم را که دوست دارید انتخاب کنید ، سه نماد را انتخاب کنید و برنامه بقیه را انجام می دهد. پس از انتخاب آرم ، می توانید فایل های طراحی خود را ویرایش و بارگیری کنید - همه حتی بدون ایجاد حساب کاربری ، چه رسد به پرداخت هر چیزی.

کیفیت

اگرچه چیز خاصی در مورد آیکون ها یا حروفچینی وجود نداشت ، اما به نوعی برنامه موفق شد آنها را با یک ورودی کمی از من به یک ترکیب دلپذیر جفت کند. آرم های نهایی با برخی از شیب های مرسوم ، مد روز ارائه شد ، و من گمان می کنم این ممکن است باعث ایجاد توهم کیفیت شود. بنابراین من برای یک آرم با رنگ های مسطح انتخاب کردم و دریافتم که هنوز هم از نظر تایپوگرافی ، رنگ بندی و به ویژه قیمت ، بالاتر از سایر تولید کنندگان آرم بررسی شده در لیست است.

آرم ها با نمادهایی که انتخاب کردم ، نوع و رنگ های براق را جفت کردند

هزینه

  • رایگان (شامل پرونده های PNG و SVG)

رتبه بندی

    1. سهولت استفاده: آسان
    2. قابلیت تنظیم: متوسط
    3. قیمت: رایگان
    4. نتیجه نهایی: ½

7. Ucraft

چگونه کار می کند

Ucraft یک بوم خالی را به شما ارائه می دهد که در آن می توانید نمادها ، متن و شکل ها را بکشید و رها کنید تا آرم دلخواه خود را ایجاد کنید. شما می توانید برای نمادهای خاص جستجو کنید ، و گزینه های ساده زیادی برای انتخاب وجود دارد. اگر گم شوید ، یک chatbot دوستانه برای کمک به شما ارائه می شود.

کیفیت

از آنجا که مفهوم ucraft حول یک بوم باز استوار است ، به کاربران کمک می کند با ارائه گزینه های مختلف ، به نتایج با کیفیت برسند. همچنین بدان معنی است که کیفیت آرم به مهارت خود شما بستگی دارد. این برنامه علاوه بر داشتن بیش از 1 میلیون آیکون ، یک ابزار طیف رنگی کامل را فراهم می کند و با فونت های Google ادغام می شود تا انتخاب گسترده ای از شکل های مختلف را به شما ارائه دهد. بعضی ها ممکن است همه این گزینه ها را پرمخاطره بدانند ، اما اگر وقت و طراحی چشمگیری دارید ، می توانید به یک چیز عالی برسید.

آرم نهایی من با Ucraft

هزینه

  • رایگان برای PNG با وضوح پایین
  • 7 دلار برای یک فایل بردار SVG

رتبه بندی

  1. سهولت استفاده: آسان
  2. قابلیت تنظیم: زیاد
  3. قیمت: $
  4. نتیجه نهایی: ½

8. لوستر

چگونه کار می کند

فقط کافی است نام و صنعت شرکت خود را وارد کنید تا شروع به کار کنید. انتخاب رنگها ، مهمترین بخش روند است (شما باید هر رنگی را که نمی خواهید انتخاب کنید) ، اما در غیر این صورت ، ساده است.

مراحل تولید لوگو Logaster ساده و آسان است (قسمت های بالای صفحه را مشاهده کنید

کیفیت

Logaster در آرم های شرکتی تخصص دارد و همین امر باعث شده است که این ویژگی مناسب برای من باشد. از آنجا که سؤال کمی در مورد تجارت وجود دارد ، آرم ها عمدتاً عمومی هستند. اما با خردمندانه ، آنها نسبت به جنرال بیش از حد خسته و خسته نسبت به جنرال تمیز و مینیمالیستی گرایش دارند. آنها همچنین با تهیه [لوگو تایپ](https://rivaliran.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%84%d9%88%da%af%d9%88) در طرح بندی های مختلف ، آن را برای استفاده در مواد مارک تجاری مانند کارت های ویزیت آماده می کنند ، و این باعث می شود که مدل های مضحک در کنار نمادهای لوگو بیشتر از طعمه خرید باشد.

برخی از آرمهای ارائه شده توسط Logaster ، با مدلهای مارک تجاری جفت شده اند

هزینه

  • ۱۹.۹۹ دلار برای یک پرونده اولیه راستی
  • 49.99 دلار برای طیف گسترده ای از پرونده ها و تغییرات طرح
  • 64.99 دلار برای یک کیت مارک تجاری قوی تر

رتبه بندی

  1. سهولت استفاده: آسان
  2. قابلیت تنظیم: متوسط
  3. قیمت: $ $
  4. نتیجه نهایی: ½

9. بوم

چگونه کار می کند

ثبت نام کنید (بله ، مرحله مورد نیاز) و سپس می توانید بر اساس صنعت خود ، آرم های قالب را مرور کنید یا از رابط بوم آنها برای کشیدن و رها کردن عناصر از جمله نمادها ، شیب ها ، شکل ها ، خطوط و جزئیات پس زمینه استفاده کنید.

همه چیز در Canva در میادین انجام می شود!

کیفیت

آرم Canva day100

Canva بسیار بیشتر از سازنده آرم است و این در تعداد عناصر غیر ضروری در نوار ابزار آنها منعکس می شود. در حالی که از عکسهای ارائه شده می توان به عنوان ابزاری برای ارائه استفاده کرد (به عنوان مثال آرم تمام شده در رسانه های اجتماعی با تصویر خلق و خوی در پس زمینه) ، این کار برای کاربرانی که ممکن است بهتر از نگه داشتن عکاسی از نهایی خود نباشند توضیح داده نشده است. طراحی آرم

شما می توانید یک طراحی آرم خوب از Canva دریافت کنید ، اما گرافیک به کارتونی و hipster گرایش پیدا می کند - برای هر تجارت مناسب نیست. حتی دسته بندی ها بیشتر شامل مواردی مانند گروه ، رستوران ، کافه ، مد ، زیبایی و صنایع حرفه ای کمتری هستند. اگر مشاغل شما در آن سطل ها جای می گیرد ، این یک انتخاب عالی است!

توجه داشته باشید که فایلهای برداری پشتیبانی نمی شوند ، هرچند PDF برای چاپ فراهم شده است.

هزینه

  • قیمت طراحی لوگو برای بارگیری فایل png رایگان است
  • بسته به اشتراک شما ، برخی از نمادها و قالب ها در مقیاسهای مختلفی قیمت گذاری می شوند

رتبه بندی

  1. سهولت استفاده: آسان
  2. قابلیت تنظیم: کم است
  3. قیمت: رایگان (تصاویر پریمیوم هزینه اضافی)
  4. نتیجه نهایی:

10- دلگیر

چگونه کار می کند

Shopify's hatchful یک آرم ساز است که به خصوص برای استفاده از موبایل بهینه شده است (هرچند که هنوز هم روی دسک تاپ عالی کار می کند). در حالی که سایر سازندگان آرم با نام شرکت شما شروع می کنند ، جوجه کشی بیشتر به برند شما علاقه مند است (با سؤالاتی درباره فضای صنعت ، ارزش ها و سبک بصری شما). در آخر ، نام خود را وارد کرده و گزینه های آرم خود را مشاهده می کنید.

کیفیت

این ابزار بسیار آسان است و طرح های آرم مدرن با لمس حداقلی ایجاد می کند. از آنجا که هیچ سؤال خاصی در رابطه با ماهیت دقیق تجارت وجود ندارد ، ارتباط آیکون ها را می توان با هم مخلوط کرد. می توانید فونت ها و رنگ ها را برای تناسب بهتر تنظیم کنید و پس از اتمام کار ، آرم بارگیری و استفاده رایگان است.

hatchful یک گزینه آرم ساز خوب است ، اما به هیچ وجه فایلهای برداری را ارائه نمی دهد. این بدان معناست که پرونده های آرم قابل اندازه گیری یا قابل چاپ نیستند و با توجه به ثروت گزینه های دیگر ذکر شده در بالا ، این آسیب جدی است. پرونده png من دریافت کردم 1200 els 1200 پیکسل اندازه گیری شده است ، که بسیار طولانی است برای کار در یک تجارت در بلند مدت.

با این حال ، اگر تنها چیزی که اکنون به آن احتیاج دارید یک آرم کوچک برای عنوان وب سایت شما است ، تا زمانی که آماده دریافت یک آرم وکتور واقعی باشید ، می تواند یک راه حل موقت خوب و جذاب باشد.

هزینه

  • رایگان (فقط پرونده های PNG)

رتبه بندی

  1. سهولت استفاده: آسان
  2. قابلیت تنظیم: متوسط
  3. قیمت: رایگان
  4. نتیجه نهایی:

سازندگان آرم برای جلوگیری از

11. مکان

چگونه کار می کند

Placeit متعلق به Envato است ، و دارایی های طراحی را ارائه می دهد که شامل الگوهای آرم ، مدل های مسکونی و حتی فیلم است.

آرم های نمونه ارائه شده توسط Placeit

فرآیند تولید آرم باعث شده است که نام و صنعت شرکت خود را وارد کنید ، و بلافاصله با نمونه های نمونه به شما ارائه می شود. می توانید یکی از این موارد را انتخاب کنید یا رنگ ها و نمادهای خود را انتخاب کنید. با تمام شدن ، PlaceIt فرمت PDF و PNG را ارائه می دهد ، و لوگوی آنها را در وب و چاپ قابل استفاده می کند.

کیفیت

به نظر می رسد که تمرکز اصلی فعالیت آنها (نام "Placeit" به قرار دادن طرح ها در مدلهای مختلف) است و این در کیفیت آرم ها منعکس شده است. از آنجا که آنها فقط خواهان نام و صنعت هستند ، اندیشه مفهومی اندکی به آرم ها می رود. بسیاری از گرافیک های انتخاب شده هیچ ارتباطی با تجارت من (از جمله پیتزا ، یک مرد زنجبیل ، و حتی تقویم ها یا ساعت هایی که احتمالاً از قسمت "روز" نام گرفته شده اند) نیست.

ابزارهای سفارشی سازی ارائه شده توسط Placeit

هزینه

  • 39.95 دلار برای تک آرم
  • 14.95 دلار در ماه و یا اشتراک 99.95 $ / سال برای دسترسی به تمام دارایی های طراحی دیگر + آرم های نیمه کاره

رتبه بندی

  1. سهولت استفاده: آسان
  2. قابلیت تنظیم: متوسط
  3. قیمت: $ $
  4. نتیجه نهایی: ½

12. طراحی لوگو رایگان

چگونه کار می کند

پس از وارد کردن نام شرکت خود ، به شما این گزینه داده می شود که آرم خود را توسط AI طراحی کنید یا خود آن را طراحی کنید. من هر دو گزینه را آزمایش کردم.

قالب های آرم ارائه شده در گزینه DIY

گزینه DIY این است که شما یک الگوی آرم را که دوست دارید انتخاب کنید و شما را به بوم می برد که در آن می توانید فونت و رنگ را تغییر دهید و نمادها و شکل ها را اضافه کنید.

هوش مصنوعی صنعت شما را درخواست می کند و سپس یک سری کلمات کلیدی را ایجاد می کند ، از شما می خواهد تا پنج مورد را که با مشاغل خود در ارتباط هستید انتخاب کنید (دقیقاً مانند نقشه ذهن ). بعد از آن لیستی از نمادها ، طرح های رنگی و شکل های مختلف را انتخاب می کنید.

کیفیت

فرایند هوش مصنوعی بسیار امیدوار کننده تر از نتایج بود. از آنجا که این محصول به عنوان رایانه ای در حال فروش است ، من انتظار داشتم این اپلیکیشن درباره ترجیحات من اطلاعاتی کسب کند و به تنهایی چیزی تولید کند. در عوض ، به نظر می رسید که فقط رنگ های انتخاب شده ، سبک ها و گرافیک های انتخاب شده را انتخاب کرده ام ، که می توانستم خودم نیز انجام دهم. در نتیجه ، آرم ها بدترین مواردی بودند که من دیده ام.

من با گزینه DIY شانس بیشتری داشتم - خیلی بهتر که هرگز حدس نمی زنید که آنها از همان سایت آمده اند.

13. گرافیک

چگونه کار می کند

Graphicsprings کمی ترکیبی است: شما در یک بوم طراحی خالی شروع می کنید ، اما در هر مرحله از وارد کردن نام خود و انتخاب عناصر طراحی به همان روشی که در یک تولیدکننده خودکار آرم هدایت می شوید ، هدایت می شوید.

کیفیت

نماد من GraphicSprings day100

در حالی که گرافیک گرافیک یکی از معدود سازندگان آرم است که نمادهای چند رنگی را برای همراهی با لوگوی شما ارائه می دهد ، آنها برخی از طرح های خلاقانه و کلیپ هنری بودند که با آن روبرو شدم. از طرفی روشن ، بوم نسبت به اکثر دیگران کنترل دقیق تری (سکته مغزی ، سایه ، جلوه های جلوه ای و همچنین امکان رنگ آمیزی بخش های جداگانه از تصویر) برای پشتیبانی از کاربران در ساخت گرافیک خاص خود دارد.


[ بازدید : 220 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]